неделя, септември 25, 2011

БУХТИ

Приготвена с много любов неделна закуска!

    Ще споделя с вас тази сполучлива рецепта, която открих вчера в един турски блог. Правя много често бухти - тестото замесвам с кисело мляко и яйца,  понякога само с кисело мляко. В този случай в тестото има и кисело и прясно мляко. Станаха много меки и вкусни. Горещо ги препоръчвам!

    А ето и рецептата:

1 яйце
1 ч.ч. кисело мляко
1 ч.ч. прясно мляко
1 бакпулвер
1/2 ч.л. сол
1 ч.л. захар
брашно, колкото поеме (около 700-800г) 

    Смесваме киселото и прясното мляко, прибавяме яйцето, солта, захарта и след това брашното, смесено с бакпулвера. Омесваме меко тесто. Оставяме го да почине 20-30 мин. Разточваме тестото до около 1см, изрязваме формички и пържим в повече олио.

    Да ви е сладко!








10 коментара:

traiana каза...

Наистина са станали много пухкави. Ще ги изпробвам непременно!

Borqna каза...

Благодаря за рецептата! Ще ги направя и аз!

"Какво ще има утре за закуска!" - ме пита всяка вечер моят 11г.син.
- Бухти!

Жоро каза...

Страхотни са!Припомни ми за детските години!

почивки лято 2012 в Турция каза...

прексасни са, изглеждат толкова вкусно, много хубава рецепта

Екскурзии Италия каза...

Благодаря ти за рецептата, бухтичките станаха страхотни! Отвън хрупкави, а от вътре едни душички... пръстите да си оближеш! От дете не бях яла, като тези от бутките не ги броя, нямат нищо общо с домашно приготвените.

Violeta каза...

Идеални за Свети Валентин! :)

zeymurancafe каза...

ellerınıze sağlık cok guzel gorunuyor

Rumelinka каза...

И аз благодаря за рецептата, станаха много вкусни! Като видях снимката не се сдържах и веднага започнах да действам.

Жани каза...

Здравей, случайно попаднах на блога ти, търсих рецепта за бухти в Гугъл и снимката ме грабна. Направих ги и са разкошни, от години не бях яла бухти, но твоите станнаха много бкусни. Понеже ме мързеше да разточвам лист, както беше тестото късах с намазнени ръце малки топки колкото яйце, раздърпвах ги на питка и пържих направо както се прави с мекици замесени с мая.
Блогът ти е много хубав, харесах си много рецепти, най- вече за питки. Поздрави от Каламата!

ремонтиране на пожарогасители каза...

Лелее, много апетитно изглежда! Трябва да го пробвам! Благодаря Ви за рецептата!